Dokument Manadžment Sistem (DMS) se koristi za upravljanje svim dokumentima u kompaniji. Omogućava pohranjivanje svih vrsta dokumenata istim principom kako pohranjujemo fizičku dokumentaciju. Ako fizičku dokumentaciju zaprimamo i razvrstavamo u registratorima, isto radimo u DMS-u pomoću elektronsih registratora.
Ovo je samo jedan mali dio funkcionalnosti našeg DMS sistema koji je u potpunosti integrisan i sa finansijskim tokom dokumentacije koju pohranjujemo, tako da sve podatke koji su bitni (kupci, dobavljači, iznosi, brojevi dokumenta i slično) unosimo u sistem i dalje ih koristimo za knjiženje i izvještavanje.
Izdavanje i zaprimanje faktura
![]() |
Unos ulaznih faktura i započinjanje postupka odobrenja kroz unaprijed definisani radni tok |
![]() |
Izdavanje izlaznih faktura i pripremanje potrebnih dokumenata |
![]() |
Mogućnost kloniranja ponavljajućih izlaznih faktura |
![]() |
Mogućnost povezivanja ulaznih faktura sa odobrenim narudžbama |
![]() |
Automatska provjera potrošnje budžeta |
![]() |
Integracija sa POS terminalima |
![]() |
Rezervacija robe (ulazne i izlazne skladišne transakcije) |
![]() |
Praćenje zaliha - detaljne informacije o protoku robe na osnovu stavki na fakturama |
![]() |
Automatsko računovodstvo na osnovu unaprijed definisanih profila rezervacija |